ОЦІНЮВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ: АНАЛІЗ АКТУАЛЬНОГО СВІТОВОГО ДОСВІДУ
PDF

Ключові слова

читацькі вміння
читацький досвід
методика оцінювання читацьких умінь
електронні тексти
інформаційні тексти

Як цитувати

Гривко, А. (2018). ОЦІНЮВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ: АНАЛІЗ АКТУАЛЬНОГО СВІТОВОГО ДОСВІДУ. Український Педагогічний журнал, (3), 26–32. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-26-32

Анотація

Згідно з означеними у першій частині пропонованого дослідження читацькими уміннями розкрито суть провідних методик, призначених для оцінювання рівня їх сформованості (ART, CKC, TRT, CCT, Cloze-test, GISA та ін.). Аналіз сучасних досліджень дав змогу зробити висновок про тенденцію до створення комплексної, базованої на сценарії методики оцінювання рівнів сформованості сукупності практично орієнтованих читацьких умінь із урахуванням індивідуальних характеристик читацької діяльності респондентів та особливостей середовища її провадження (динамічне комунікативне середовище, читання електронних чи друкованих текстів).

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-26-32
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.