ТАКСОНОМІЧНА ЄДНІСТЬ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
PDF

Ключові слова

дидактика
вища школа
процес навчання
майбутній учитель
таксономія
дидактичні умови
соціальна рефлексія
гуманітарні дисципліни

Як цитувати

Опалюк, Т. (2018). ТАКСОНОМІЧНА ЄДНІСТЬ ДИДАКТИЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН. Український Педагогічний журнал, (3), 118–125. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-118-125

Анотація

Запропонована наукова праця присвячена аналізу таксономічної єдності дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Наукове значення статті полягає в тому, що в ній визначено й обґрунтувано комплекс дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя у процесі вивчення гуманітарних дисциплін у їх таксономічній єдності на основі системного, системно-синергетичного, комплікативного, а також компетентнісного і таксономічного підходів до дослідження. У межах здійснюваного дослідження дидактичні умови трактуються як системотвірні, котрі центруються на навчальній діяльності в контексті вивчення гуманітарних дисциплін. Формування соціальної рефлексії розуміється як інтегральний процес створення соціальної й рефлексійної компетентностей, які у своєму цілісно-системному сприйнятті та взаємодії можуть функціонувати й виявлятися як компетентність більш високого ієрархічного порядку – соціально-рефлексійна компетентність майбутнього педагога

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2018-3-118-125
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.