Анотація
Запропонована наукова праця присвячена аналізу таксономічної єдності дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Наукове значення статті полягає в тому, що в ній визначено й обґрунтувано комплекс дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя у процесі вивчення гуманітарних дисциплін у їх таксономічній єдності на основі системного, системно-синергетичного, комплікативного, а також компетентнісного і таксономічного підходів до дослідження. У межах здійснюваного дослідження дидактичні умови трактуються як системотвірні, котрі центруються на навчальній діяльності в контексті вивчення гуманітарних дисциплін. Формування соціальної рефлексії розуміється як інтегральний процес створення соціальної й рефлексійної компетентностей, які у своєму цілісно-системному сприйнятті та взаємодії можуть функціонувати й виявлятися як компетентність більш високого ієрархічного порядку – соціально-рефлексійна компетентність майбутнього педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.