Анотація
Статтю присвячено аналізу стану галузевої спеціалізації вітчизняної педагогічної науки та виокремленню теоретичних засад цього процесу. Для реалізації мети статті проаналізовано принципи розподілу педагогічної науки на наукові спеціальності, визначено чинники, які свідчать про сформованість науково-педагогічної спеціальності, виокремлено суперечності галузевої спеціалізації педагогічної науки. У статті зроблено висновок, що поки ще не існує загальноприйнятих обґрунтованих підходів до розмежування наукових проблем між різними науковими спеціальностями, наявна наукова парадигма не забезпечує урівноваженості процесів диференціації та інтеграції наукового знання, тісного зв’язку теорії з практикою та системного охоплення дослідженнями актуальних освітніх проблем
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.