Анотація
У статті, з урахуванням аналізу ретроспективи й останніх досліджень, обґрунтовано можливості збереження фундаменталізації змісту біологічної освіти у процесі впровадження компетентнісного підходу до навчання біології. Запропоновано збереження балансу між знаннєвим і компетентнісно-орієнтованим підходами. Розкрито компетентнісний підхід до конструювання змісту біологічної освіти в основній школі з урахуванням поєднання когнітивного, діяльнісного та ціннісно-орієнтованого компонентів предметної (біологічної) компетентності учнів. Закцентивано увагу на тому, що результатом навчання учнів має бути розуміння природничо-наукової картини світу в культурі технологічної цивілізації, розуміння цілісності й цінності живої природи, яке є необхідним для соціалізації особистості, визначення її поведінки в природі та суспільстві, виховання активної громадянської позиції, спрямованої на збереження живої природи.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.