ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ
pdf

Ключові слова

біологічна освіта
фундаменталізація
основна школа
учні
предметна (біологічна) компетентність

Як цитувати

Матяш, Н. (2018). ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНОЇ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ. Український Педагогічний журнал, (1), 54–60. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/506

Анотація

У статті, з урахуванням аналізу ретроспективи й останніх досліджень, обґрунтовано можливості збереження фундаменталізації змісту біологічної освіти у процесі впровадження компетентнісного підходу до навчання біології. Запропоновано збереження балансу між знаннєвим і компетентнісно-орієнтованим підходами. Розкрито компетентнісний підхід до конструювання змісту біологічної освіти в основній школі з урахуванням поєднання когнітивного, діяльнісного та ціннісно-орієнтованого компонентів предметної (біологічної) компетентності учнів. Закцентивано увагу на тому, що результатом навчання учнів має бути розуміння природничо-наукової картини світу в культурі технологічної цивілізації, розуміння цілісності й цінності живої природи, яке є необхідним для соціалізації особистості, визначення її поведінки в природі та суспільстві, виховання активної громадянської позиції, спрямованої на збереження живої природи.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.