ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ МОДЕЛЕЙ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ
pdf

Ключові слова

освітній процес
тестові вправи
тестові моделі
компетентнісний підхід
шкільне краєзнавство
старша школа
географія

Як цитувати

Удовиченко, І. (2018). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВИХ МОДЕЛЕЙ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (1), 68–73. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/508

Анотація

У статті розкрито значення тестових вправ в організації освітнього процесу з географії в старшій школі. Відображено вагомість компетентнісного підходу для побудови тестових моделей навчання географії на сучасному етапі розвитку системи освіти. Запропоновано варіант компетентнісно зорієнтованих тестових запитань краєзнавчого спрямування для школярів. Проаналізовано теоретико-методичні основи результативного навчання випускників старшої школи засобами компетентнісно зорієнтованих тестових вправ краєзнавчого спрямування на уроках географії.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.