ДЕЯКІ МІЖНАРОДНІ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИКА В ПОЛЬЩІ
pdf (English)

Ключові слова

дозвілля
відпочинок
пасивний і активний відпочинок
роль вчителя
діти молодшого шкільного віку
формування ставлень
освіта

Як цитувати

Яніка-Панек T. (2017). ДЕЯКІ МІЖНАРОДНІ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИКА В ПОЛЬЩІ. Український Педагогічний журнал, (1), 8–15. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/512

Анотація

Такі терміни, як відпочинок, дозвілля, функції вільного часу, фізична гігієна, розумова гігієна або форми вільного часу розглядаються педагогічною наукою серед кола інших питань. Більшість педагогів переконані, що питання активного відпочинку повинно бути частиною основного навчального плану і метою освіти в дитячому садку, у молодших класах школи і на наступних рівнях освіти. Деякі навчальні посібники (підручники, робочі зошити та робочі завдання) для дітей молодшого віку відображають цей процес. Втім, варто зробити це питання предметом досліджень в галузі освіти з тим, аби оцінити досягнення, отримані ранньою шкільною педагогікою. У статті розглянуті попередні теоретичні і практичні дослідження, необхідні для досягнення цієї мети.

pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.