ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ДИДАКТИЧНОГО ФЕНОМЕНА
PDF

Ключові слова

компетентність
соціальна компетентність
майбутній учитель
дидактика
структура
процес навчання
спеціаліст
вища школа

Як цитувати

Опалюк, Т. (2017). ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЯК ДИДАКТИЧНОГО ФЕНОМЕНА. Український Педагогічний журнал, (3), 124–130. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/555

Анотація

Особливе місце у становленні України як самостійної держави, її національного відродження займають висококомпетентні й усебічно розвинені педагоги, рівень якості знань яких має забезпечити соціально-професійні потреби сучасного суспільства. Запропонована наукова праця присвячена аналізу структури соціальної компетентності майбутніх учителів як дидактичного феномена. Наукове значення статті полягає в тому, що запропоновано авторське визначення сутнісного розуміння структури соціальної компетентності майбутнього вчителя як сукупності п’яти компонентів: мотиваційно-соціалізаційного, ціннісно-орієнтаційного, соціально-змістового, суб’єктно-діяльнісного та соціоаналітичного

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.