ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ ВСЕСВІТНОЇ ІСТОРІЇ У 7 КЛАСІ
PDF

Ключові слова

компетентність
компетентнісний підхід до навчання всесвітньої історії
історична компетентність
компетентнісно орієнтований підручник
логічна компетентність – складова предметної історичної компетентності

Як цитувати

Малієнко, Ю. (2017). ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ ВСЕСВІТНОЇ ІСТОРІЇ У 7 КЛАСІ. Український Педагогічний журнал, (4), 60–66. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/566

Анотація

У статті обґрунтовано особливості компетентнісного підходу до навчання всесвітньої історії, розкрито шляхи його реалізації, проаналізовано сутність предметної історичної компетентності, охарактеризовано основні вимоги до компетентнісно орієнтованого підручника з історії, а також до формування логічної компетентності в учнів 7 класу. Автор наголошує, що зазначений підхід до навчання всесвітньої історії у 7 класі не може обмежуватися лише формуванням предметної, а передбачає і розвиток ключових компетентностей.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.