Анотація
Представлено різні аспекти розгляду феномену соціальної компетентності: як загального збірного поняття, що свідчить про рівень соціалізації людини; як ключової компетентності особистості та як особистісної інтегративної властивості індивіда, наведено його різновиди та розкрито соціальну природу ключових компетентностей. Конкретизовано структуру базового поняття «соціальна компетентність ліцеїста» через процесуальну та результативну площини його розгляду та зміст у авторській інтерпретації, розкрито сутність терміна «розвиток соціальної компетентності ліцеїста» через концепти й характерні ознаки. Викладено концептуально обґрунтовану змістово-структурну субмодель соціальної компетентності ліцеїста в органічній єдності когнітивного, діяльнісного та особистісного компонентів і взаємозв’язках усіх параметрів на підставі особистісного, діяльнісного, компетентісного та аксіологічного наукових підходів. Репрезентовано джерела розвитку соціальної компетентності ліцеїста, параметричну блок-схему визначення стану сформованості соціальної компетентності ліцеїста в навчально-виховному процесі.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.