НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ: ФУНКЦІЙНИЙ АСПЕКТ
pdf

Як цитувати

Голуб, Н. (2015). НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ: ФУНКЦІЙНИЙ АСПЕКТ. Український Педагогічний журнал, (3), 88–101. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/91

Анотація

Розглядається проблема функційності знань і вмінь з української мови, функційної грамотності учнів, з’ясовується стан проблеми і пропонується один зі способів розв’язання її. З огляду на нові завдання сучасної освіти постала нагальна потреба розвантаження програм крізь призму функційності, життєвої доцільності, відповідності суспільним запитам. Одним із принципів коригування змістового компонента програми з української мови для загальноосвітньої школи, на думку автора, має бути врахування суспільних функцій мови.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.