Анотація
Розглянуто важливі теоретико-методичні аспекти оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. На основі аналізу наукової літератури, визначення суттєвих видових ознак уточнено поняття «інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу», «оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу». Проаналізовано змістовий (структурно-функціональний) і процесуальний аспекти інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, виділено найважливіші компоненти його системи, визначено основні функції вказаного розвитку. Окреслено сутнісні характеристики процесу інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу, які мають теоретичне й прикладне значення для його оцінювання.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.