ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
PDF

Ключові слова

вища освіта
загальнокультурна компетентність
студенти
особистість
сучасна культура
гуманітарні дисципліни

Як цитувати

Квітка, О. (2020). ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Український Педагогічний журнал, (2), 69–79. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-69-79

Анотація

У статті здійснено сутнісний аналіз та науково-теоретичні узагальнення дидактичного потенціалу гуманітарних дисциплін щодо формування загальнокультурної компетентності студентів. Узагальнено базові поняття, роль сучасної освіти у формуванні загальнокультурної компетентності студентів, місце ціннісних орієнтацій і духовності в культурологічному вихованні, уточнено сутнісно-змістову характеристику загальнокультурної компетентності, виявлено педагогічний сенс її формування у студентів закладів вищої освіти. Результати дослідження становлять науково-теоретичний базис для подальшого вивчення цього питання. На підставі зроблених висновків запропоновано актуальний напрям подальшого дослідження, а саме стратегії розвитку загальнокультурної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей

https://doi.org/10.32405/2411-1317-2020-2-69-79
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.