Анотація
У статті здійснено сутнісний аналіз та науково-теоретичні узагальнення дидактичного потенціалу гуманітарних дисциплін щодо формування загальнокультурної компетентності студентів. Узагальнено базові поняття, роль сучасної освіти у формуванні загальнокультурної компетентності студентів, місце ціннісних орієнтацій і духовності в культурологічному вихованні, уточнено сутнісно-змістову характеристику загальнокультурної компетентності, виявлено педагогічний сенс її формування у студентів закладів вищої освіти. Результати дослідження становлять науково-теоретичний базис для подальшого вивчення цього питання. На підставі зроблених висновків запропоновано актуальний напрям подальшого дослідження, а саме стратегії розвитку загальнокультурної компетентності студентів гуманітарних спеціальностей
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.