МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ
pdf (English)

Ключові слова

педагогічне моделювання
освітній простір молодших школярів

Як цитувати

Цимбалару, А. (2015). МОДЕЛЮВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: ДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Український Педагогічний журнал, (1), 126–136. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/49

Анотація

Презентується дидактичний конструктор моделювання освітнього простору молодших школярів, вихідним положенням для побудови якого стало виокремлення в об’єкті моделювання двох взаємозалежних предметів перетворення – шкільного середовища і діяльності учнів з його освоєння. Обґрунтовано вектори моделювання освітнього простору молодших школярів за двома системами координат – стосовно учнів (за домінувальним каналом сприйняття навчального матеріалу; способом його опрацювання, провідним стилем навчальної діяльності і біологічним часом) і відносно закладу освіти (за структуруванням змісту, способом організації навчальної взаємодії, об’єктним контекстом і астрономічним часом).

pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.