Анотація
У статті «Генезис і проблеми розвитку державно-громадського управління освітою в Україні» розглянуто ретроспективу державно-громадського управління в сфері освіти за сучасних умов розвитку демократії в країні. Розкрито сутність феномена державно-громадського управління, мету і специфіку, структуровано виявлені проблеми його реалізації в управлінській практиці, наведено нормативно-правові документи, що визначають законодавчо-правову можливість упровадження державно-громадської моделі управління. Акцентовано увагу на тому, що розвиток демократичного суспільства в Україні на початку 90-х рр. ХХ ст. знов детермінував запровадження державно-громадського управління в сфері освіти. Така модель управління є не новою для сфери освіти та для історії здобуття незалежності та самостійності Української державності в першій і останній чвертях ХХ ст., але є пріоритетним напрямом сучасних наукових пошуків і управлінської практики.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.