КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ: КОНСТРУЮВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ
PDF

Як цитувати

Курач, Л., & Фідкевич, О. (2016). КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ РОСІЙСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ: КОНСТРУЮВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ. Український Педагогічний журнал, (4), 52–59. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/209

Анотація

Розглянуто проблему конструювання та впровадження комунікативно орієнтованих завдань у процесі навчання російської мови в загальноосвітніх закладах України. Визначено поняття компетентнісно орієнтованого завдання. Компетентнісно орієнтоване завдання представлено як інтегративну дидактичну одиницю, що вміщує в собі зміст, технології навчання і оцінювання якості навчальних досягнень учнів та забезпечує розвиток як предметних, так і ключових компетентностей. Проаналізовано структуру та принципи конструювання комунікативно орієнтованих завдань. Визначено проблеми, які виникають у вчителів у процесі їх проектування. Окреслено шляхи розв’язання цих проблем у процесі навчання мов національних меншин на засадах компетентнісного підходу.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.