Анотація
Розглянуто проблему конструювання та впровадження комунікативно орієнтованих завдань у процесі навчання російської мови в загальноосвітніх закладах України. Визначено поняття компетентнісно орієнтованого завдання. Компетентнісно орієнтоване завдання представлено як інтегративну дидактичну одиницю, що вміщує в собі зміст, технології навчання і оцінювання якості навчальних досягнень учнів та забезпечує розвиток як предметних, так і ключових компетентностей. Проаналізовано структуру та принципи конструювання комунікативно орієнтованих завдань. Визначено проблеми, які виникають у вчителів у процесі їх проектування. Окреслено шляхи розв’язання цих проблем у процесі навчання мов національних меншин на засадах компетентнісного підходу.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.