Анотація
У статті запропоновано сучасні підходи до історіографічного аналізу теоретичних та практичних засад розвитку освіти молодших спеціалістів – фахівців закладів охорони здоров’я та фармацевтичних установ, що передбачає ґрунтовний аналіз та узагальнення наукових джерел на різних історичних етапах розвитку освіти в Україні. Опрацювання накопиченої інформації, перевірка першоджерел, урахування соціокультурних, геополітичних та економічних факторів сприяли отриманню об’єктивних висновків. В умовах упровадження освітньої реформи в Україні актуалізуються напрям переосмислення освітніх законів, необхідність визначення нової стратегії розвитку вищої освіти, зростає потреба в ґрунтовному аналізі, узагальненні та творчому використанні накопиченого історичного досвіду. Історіографічне дослідження дало змогу на підставі вже з’ясованих аспектів проведених досліджень виявити недостатньо вивчені проблеми та історичні прогалини й окреслити власні завдання дослідження.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Авторське право (c) 2021 Ірина Радзієвська