Анотація
Розкриваються суперечливі тенденції запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті. Аналізуються пошуки теоретичних засад цієї проблеми як цільової орієнтації освіти, дається оцінка стану навчальних досягнень учнів з погляду набуття ними ключових і предметних компетентностей. Зосереджено увагу на ризиках практичного втілення компетентнісного підходу, що зумовлені недостатньою розробленістю методик вимірювання й фіксації результатів навчання, що мають охоплювати досвід учня у їх застосуванні. Обґрунтовуються необхідність розширення варіативних характеристик освітніх результатів, орієнтованих на специфічні види предметної діяльності, та відображення цих напрацювань у нормативній базі освіти.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.