Анотація
Зміст статті полягає у постановці проблеми підготовки майбутніх вчителів дизайну та обґрунтуванні її актуальності у психолого- педагогічному аспекті. Розглянуто поняття «професійна підготовка» та наведено визначення «професійна підготовка майбутніх вчителів дизайну». Представлено змістовну характеристику підготовки майбутніх вчителів дизайну на сучасному етапі. Досліджено нормативно-правову базу в галузі освіти, що дозволило конкретизувати мету професійної освіти й навчання, її рівні реалізації. Проаналізовано основні тенденції та перспективи розвитку системи вищої освіти в Україні. Розглянуто перелік основних професійних компетентностей з підготовки студентів спеціальності 015 «Професійна освіта (Дизайн)», які дозволяють забезпечити ефективну реалізацію професійної педагогічної діяльності вчителів дизайну в майбутньому. Наголошено на необхідності розробки перспективних моделей підготовки конкурентоспроможних педагогів з дизайну, здатних забезпечувати прогресивний розвиток сучасного суспільства.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.