Анотація
У статті обґрунтовано особливості формування здоров’яорієнтованих управлінських навичок майбутніх менеджерів у контексті законів і категорій філософії. Розкрито сутність філософських понять «агностицизм» і «екзистенціалізм». Виявлено методологічні недоліки і перспективи вдосконалення системи формування здоров’яорієнтованих управлінських
навичок у майбутніх менеджерів. Здійснено конкретизацію основних законів і категорій філософії для вдосконалення змісту професійної освіти студентів-управлінців. Декларовано, що методологічний аналіз процесу формування управлінських навичок майбутніх менеджерів має передбачати і пояснювати способи поєднання знання і діяльності, будову, організацію, способи отримання та обґрунтування професійно важливих навичок. Йдеться про складність процесу вдосконалення системи професійної освіти майбутніх менеджерів, що вимагає вивчення багатьох сучасних педагогічних інновацій у контексті законів і категорій філософії.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.