ПРОБЛЕМА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ НАУКОВИХ ІДЕЙ СЕМЕНА ГОНЧАРЕНКА
PDF

Ключові слова

С. У. Гончаренко
методологія педагогіки
гуманітаризація
цілісний світогляд особистості

Як цитувати

Тарасенко, Г. (2018). ПРОБЛЕМА ГУМАНІТАРИЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ НАУКОВИХ ІДЕЙ СЕМЕНА ГОНЧАРЕНКА. Український Педагогічний журнал, (1), 6–14. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/499

Анотація

У статті проаналізовано ідеї видатного українського педагога – академіка НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Гончаренка Семена Устимовича, який зробив величезний внесок у розвиток методології вітчизняної педагогіки. Масштаб педагогічних ідей та глибина осмислення педагогічної інноватики дозволили вченому точно передбачити шляхи гуманітаризації освітнього простору. Наукова спадщина С. У. Гончаренка є прикладом гармонійного злиття фундаментального та гуманітарного підходів до осмислення та конструювання освітніх процесів. Створюючи концептуальні основи сучасної освіти, С. У. Гончаренко цілком на гуманітарних засадах відстоював ідею залучення учнівської молоді до загальнолюдських цінностей у процесі набуття цілісних знань про явища й закономірності розвитку природи, суспільства, людини та усвідомлення шляхів реалізації «олюднених» знань у практичній діяльності.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.