Анотація
У статті визначено педагогічні умови моделювання роботи зі студентською молоддю в навчально-виховному процесі з досвіду роботи Національного університету «Львівська політехніка», зокрема: створення сприятливих умов навчання та виховання, педагогічної підтримки студентів; цілеспрямовану й науково-обгрунтовану індивідуальну роботу в навчальний і позанавчальний час, особливо у гуртожитках; розробку та впровадження ефективних форм роботи з профілактики девіантної поведінки, пропагування й залучення молоді до здорового способу життя; підвищення правової свідомості молоді, виховання свідомої громадянської позиції; формування потреби у моральному самовизначенні; здійснення спеціальної підготовки адміністрації та викладачів навчальних закладів із попередження девіантної поведінки
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.