ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ГУМАНІТАРІЇВ
pdf (English)

Ключові слова

інформаційні технології
навчальний посібник
система навчання
студент
майбутній учитель
гуманітарні спеціальності
навчальний заклад
особистість

Як цитувати

Гуржій, А., Карташова, Л., & Лапінський, В. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ-ГУМАНІТАРІЇВ. Український Педагогічний журнал, (1), 151–162. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/51

Анотація

У статті розглядаються проблеми, викликані принципово новими вимогами до педагогічної діяльності сучасних вчителів гуманітарних предметів. Означено умови розроблення навчального посібника як складника авторської системи навчання інформаційних технологій студентів – майбутніх вчителів, завданням якої є формування готовності до використання інформаційних технологій (у професійній діяльності й у самонавчанні) як однієї із неодмінних, на сьогодні, якостей майбутнього вчителя.

pdf (English)
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.