ЧИТАЦЬКІ ВМІННЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ОБ’ЄКТ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
PDF

Ключові слова

моніторингове дослідження
читацькі вміння
PISA
PIRLS
зовнішнє незалежне оцінювання
тестові завдання

Як цитувати

Хорошковська, Т. (2017). ЧИТАЦЬКІ ВМІННЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЯК ОБ’ЄКТ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Український Педагогічний журнал, (2), 73–81. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/537

Анотація

У статті проаналізовано моніторингові дослідження умінь учнів загальноосвітніх навчальних закладів читати та розуміти прочитане, проведені в Україні, починаючи з 2005 року. Розкрито мету цих досліджень, подано інформацію про основні вміння, які перевірялися в учнів, та коротко представлено їх результати. Намічено шляхи участі України в Міжнародній програмі з оцінки навчальних досягнень учнів PISA. Зроблено висновок, що проблема формування та моніторингу читацьких умінь учнів є актуальною в навчально-виховному процесі на всіх етапах навчання в ЗНЗ і стосується всіх навчальних предметів.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.