ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ І СУБ’ЄКТНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
pdf

Ключові слова

особистісно орієнтоване навчання
суб’єктноорієнтоване навчання

Як цитувати

Смагін, І. (2015). ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНЕ І СУБ’ЄКТНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Український Педагогічний журнал, (1), 183–191. вилучено із https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/54

Анотація

Виявлено та порівняно ознаки суб’єктно та особистісно орієнтованого навчання у контексті сучасної загальної середньої освіти. Визначено, що особистісно орієнтоване навчання фрагментарно здійснюється й в умовах школи, і цілеспрямовано, в окремих авторських системах навчання, котрі націлені на особистість як носія власного змісту і внутрішніх життєвих смислів. Зроблено висновок, що поширення особистісної парадигми навчання прямо залежить від темпів переходу до громадсько-державної моделі управління освітою в умовах розвитку громадянського суспільства.

pdf
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.