Анотація
Статтю присвячено проблемі використання ігрових технологій як засобу компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи загальноосвітніх навчальних закладів України. Упровадження ігрових технологій у навчальний процес є одним із способів удосконалення навчання іноземної мови молодших школярів та ефективної реалізації компетентнісного підходу в їхньому навчанні. Формування компетентностей, зазначених у Державному стандарті початкової освіти, передбачає застосування нових педагогічних технологій і форм, у тому числі й ігрових, для здійснення навчально-виховної роботи у ЗНЗ. Комунікативний характер гри створює широкі можливості для розвитку комунікативних навичок у молодших школярів, стимулюючи та мотивуючи їх до вивчення іноземної мови. У вітчизняній і зарубіжній науково-методичній літературі існують різні підходи до визначення ролі та значення гри в навчально-виховному процесі в цілому та в навчанні іноземних мов зокрема. Описано різні типи ігор, уключаючи освітні, дидактичні, рольові; охарактеризовано їх структурні компоненти та функції. Особливу увагу приділено навчальним і дидактичним іграм у вивченні іноземної мови (мовним і мовленнєвим іграм та іграм, що готують до комунікативної діяльності та забезпечують її). Автор статті пропонує ширше використовувати рольові ігри, поряд із дидактичними, у процесі навчанні іноземних мов молодших школярів.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.