Анотація
Проаналізовано тенденції розвитку сучасної освіти на регіональному рівні, розкрито сутність процесу моделювання як способу пізнання, що дає можливість надати повнішу інформацію про оновлену педагогічну систему, обґрунтовано методологічні підходи до моделювання освітнього округу, що здійснюється на засадах інтеграції та взаємодії. Виявлено умови функціонування освітніх округів у мережі закладів загальної середньої освіти, що функціонують у сільській місцевості. Сформульовано принципи моделювання нового утворення, визначено його роль та функції в сільській місцевості, обґрунтовано структурні компоненти моделі освітнього округу, визначено рівні взаємодії суб’єктів освітнього округу, що виявляються внаслідок управлінських впливів та дій, розкрито сутність управлінського аспекту в структурі моделі освітнього округу.
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.