№ 1 (2025)
УПЖ 1 2025

Наукові статті

Олег Топузов, Вікторія Сидоренко, Світлана Алєксєєва
5-14
ПРОФІЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ: МІЖ НАДІЄЮ ТА ДІЙСНІСТЮ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-5-14
PDF HTML
Віра Драгунова
15-24
РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОЄКТУВАННЯ КОНСАЛТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-15-24
PDF HTML
Марцена Селедін, Аліція Мочидловська, Єва Перковська, Зоя Шарлович
25-37
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ФЕНОМЕНУ АГРЕСІЇ ПАЦІЄНТІВ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО МЕДИЧНОГО ПЕРСОНАЛУ - ПРАВОВА ОСНОВА ЗАХИСТУ ПРАЦІВНИКІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-25-37
PDF (English) HTML (English)
Роман Попов, Марина Павельчук
38-44
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ НАВИЧОК І КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШОЇ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ЗМІСТУ ТА СТАНДАРТІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-38-44
PDF HTML
Олександр Коваль
45-59
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-45-59
HTML PDF
Ірина Пшенична
60-67
ПЕДАГОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЛІДЕРСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-60-67
PDF HTML
Ірина Іванюк , Людмила Паращенко
68-79
ВИКОРИСТАННЯ БАТЬКАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-68-79
PDF HTML
Володимир Носаченко
80-92
МОДЕЛЬ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-80-92
HTML PDF
Олександр Пасічник, Олена Пасічник
93-105
ДИДАКТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ КУРСУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІТ ТА ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-93-105
PDF HTML
Любов Морозова
106-115
ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ТА ПРОВЕДЕННІ ЗАНЯТЬ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-106-115
HTML PDF
Ірина Бойко, Олеся Глемботцька
116-123
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ РЕГІОНІВ БОЙОВИХ ДІЙ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-116-123
HTML PDF
Антон Чалий
124-129
ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УСПІШНІСТЬ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-124-129
HTML PDF
Юлія Бондарчук
130-139
АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ МОТИВАЦІЙНИХ ЗМІН У ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-130-139
PDF HTML
Тетяна Шинкар
140-148
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В КУРСІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-140-148
PDF HTML
Вікторія Головатюк
149-157
РЕАБІЛІТАЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ТЕАТРАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ: На прикладі театральної студії КЗ «НВК «Школа гуманітарної праці» Херсонської обласної ради
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-1-149-157
PDF HTML