Український Педагогічний журнал

Поточний номер

№ 2 (2022)
Опубліковано 16 червень 2022

Шановні читачі!
Триває набір матеріалів до останнього в цьому році випуску журналу (№ 4 2022).
Матеріали можна подати на сайті, або надіславши файли на електронну адресу журналу upj_ip@ukr.net

Пропонуємо ознайомитися з поточним випуском.

Весь випуск
PDF

Наукові статті

Олена Локшина, Оксана Глушко, Аліна Джурило, Світлана Кравченко, Оксана Максименко, Ніна Нікольська, Оксана Шпарик
5-18
Організація освіти в умовах війни: рекомендації міжнародних організацій
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-5-18
PDF HTML
Тетяна Лукіна
19-30
Зарубіжні підходи до розроблення моделей самооцінювання закладів загальної середньої освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-19-30
PDF HTML
Майя Мар’єнко, Аліса Сухіх
31-37
Організація навчального процесу у ЗЗСО засобами цифрових технологій під час воєнного стану
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-31-37
PDF HTML
Дарина Васильєва
38-47
Стан дистанційного навчання математики під час війни в Україні
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-38-47
PDF HTML
Тетяна Видайчук
48-63
Аспекти історії української мови як засіб формування національної ідентичності та історичної пам’яті
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-48-63
PDF HTML
Дмитро Пузіков
64-72
Чинники впливу на проєктування змісту повної загальної середньої освіти та прогнозні сценарії його розвитку в умовах війни
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-64-72
PDF HTML
Тамара Пушкарьова
73-83
Урахування вікових особливостей суб’єктів пізнання в умовах безперервного провадження інсайт технології
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-73-83
PDF HTML
Петро Сікорський
84-94
Педагогічні закономірності та їх роль у новій початковій школі
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-84-94
PDF HTML
Валерій Редько, Тамара Полонська
95-104
Особливості навчання іноземної мови учнів 5–6 класів гімназії з кліповим мисленням
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-95-104
PDF HTML
Тетяна Годованюк, Дарина Васильєва
105-115
Деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-105-115
PDF HTML
Ігор Твердохліб
116-124
Організаційно-­педагогічне та програмно-­технічне забезпечення дистанційного навчання в умовах воєнного стану
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-116-124
PDF HTML
Юрій Павловський
125-130
Проблеми викладання курсу електротехніки в педагогічному виші для майбутніх фахівців з технологій
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-125-130
PDF HTML
Анастасія Жданкіна
131-139
Педагогічні умови патріотичного виховання учнівської молоді засобами кобзарства
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2022-2-131-139
PDF HTML
Переглянути всі випуски