№ 2 (2025)

Наукові статті

Юрій Жук, Антоніна Гривко, Лідія Ващенко
5-18
ТРУДНОЩІ ТА ПРОБЛЕМИ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: СУБ’ЄКТИВНА ДУМКА ВЧИТЕЛІВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-5-18
PDF HTML
Тамара Пушкарьова, Марія Коваль
19-26
ОСВІТНІЙ ПРОСТІР СІЛЬСЬКОЇ ГРОМАДИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ: НАГАЛЬНІ ВИКЛИКИ ТА ОПЕРАТИВНІ ЗАХОДИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-19-26
PDF HTML
Наталія Бобро
27-34
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ УНІВЕРСИТЕТУ НОВОГО ПОКОЛІННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-27-34
PDF (English) HTML (English)
Світлана Кравченко
35-44
ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОЦЕСІВ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ: ОСНОВНІ КОНЦЕПЦІЇ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-35-44
PDF HTML
Ірина Голіяд, Марія Тропіна
44-54
СИСТЕМНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-44-54
PDF HTML
Ірина Шевченко ; Елеонора Дармофал
55-64
КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ТРАНСФОРМАЦІЙНИЙ АСПЕКТ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-55-64
PDF HTML
Тетяна Лукіна
65-80
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ : за матеріалами опитування
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-65-80
PDF HTML
Сергій Омельчук
81-93
ІНСТИТУЦІЙНІ ПОЛІТИКИ ВИКОРИСТАННЯ ФЕМІНІТИВІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-81-93
PDF HTML
Олександр Малихін, Наталія Арістова, Інна Ліпчевська, Олена Павловська, Тетяна Борзенкова
94-104
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ УМОВИ ДОПРОФІЛЬНОГО ТА ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: РЕЗУЛЬТАТИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧОГО ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-94-104
PDF HTML
Анна Боярська-Хоменко, Тетяна Собченко
105-114
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-105-114
PDF HTML
Леонід Оршанський, Олександр Лузгінов
115-124
ВИКОРИСТАННЯ АРТКОУЧИНГОВИХ ТЕХНІК У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-115-124
PDF HTML
Борис Чижевський
125-134
СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-125-134
PDF HTML
Олег Демчук
135-142
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ: СТРАТЕГІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-135-142
PDF HTML
Ольга Сухомлинська
143-150
ПРІЗВИЩА ПЕДАГОГІВ ЯК ДЖЕРЕЛО СЛОВОТВОРЕННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-143-150
PDF HTML
Андрій Сясєв
151-165
АСПЕКТИ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ, ТРУДНОЩІ ТА МЕТОДИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-151-165
PDF HTML
Олеся Слижук
166-174
РОЗВИТОК НАСКРІЗНИХ УМІНЬ УЧНІВ-ЧИТАЧІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 5‒7 КЛАСАХ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-166-174
PDF HTML
Ігор Горошкін
175-181
ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 7‒9 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-175-181
PDF HTML
Алла Негуляєва
182-193
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 8 КЛАСУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-182-193
PDF HTML
Давид Кузьмич
194-200
ЕКОЛОГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ: ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2025-2-194-200
PDF HTML