№ 4 (2024)

Наукові статті

Олена Локшина
5-17
ПОЛІТИКА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ І НАВЧАННЯ: ЦІЛІ, ПРІОРИТЕТИ, ІНІЦІАТИВИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-5-17
PDF HTML
Оксана Глушко
18-29
ЕВОЛЮЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У ГАЛУЗІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-18-29
PDF HTML
Марія Гриньова , Ірина Іванюк, Людмила Паращенко
30-40
ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ПАРЛАМЕНТСЬКОЇ ПРОСВІТИ: ВЗАЄМОДІЯ ПАРЛАМЕНТІВ З ДІТЬМИ ТА МОЛОДДЮ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-30-40
PDF HTML
Дар’я Вороніна-Пригодій
41-56
ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ У СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ КРАЇН ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ: ПРОГРЕС У ДОСЯГНЕННІ ПОКАЗНИКІВ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-41-56
PDF HTML
Олександр Малихін, Наталія Арістова, Інна Ліпчевська
57-64
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПРОФІЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МІНІМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ВТРАТ УЧНІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-57-64
PDF HTML
Дмитро Пузіков
65-80
СИСТЕМА ПРОЄКТУВАННЯ ВАРІАТИВНОЇ СКЛАДОВОЇ ЗМІСТУ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-65-80
PDF HTML
Наталія Пархоменко
81-94
ФОРМУВАННЯ КОНТРОЛЬНО-ОЦІНЮВАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ: ПРИНЦИП ДВОРІВНЕВОЇ АДАПТАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-81-94
PDF HTML
Тамара Пушкарьова , Олександр Гриценко
95-102
ПОТЕНЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ КВАНТОВОЇ ОСВІТИ: СПРОБА НАУКОВОГО АНАЛІЗУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-95-102
PDF HTML
Світлана Трубачева, Оксана Мушка, Поліна Замаскіна
103-111
ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-103-111
PDF HTML
Оксана Олійник
112-122
МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТНЬОЇ ІННОВАЦІЇ: ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-112-122
PDF HTML
Тетяна Засєкіна, Аліна Логінова
123-133
ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ ВЧЕНИХ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ (НА ПРИКЛАДІ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ АЛЕКСАНДРА ФОН ГУМБОЛЬДТА)
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-123-133
PDF HTML
Оксана Петрук, Тетяна Алєксєєнко, Олена Барановська, Інна Ліпчевська, Тетяна Павлова
135-143
ВТРАТИ У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: БАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГАМИ Й БАТЬКАМИ: За матеріалами дослідження
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-135-143
PDF HTML
Ніна Голуб, Олена Горошкіна
144-151
КЛЮЧОВІ АКЦЕНТИ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-144-151
PDF HTML
Любов Морозова
152-162
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-152-162
PDF HTML
Ірина Бакаленко, Юлія Курилова
163-180
ДЕБАТИ ЯК ІННОВАЦІЙНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Й ЛІТЕРАТУРИ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-163-180
PDF HTML
Наталія Жидкова
181-192
КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАВДАННЯ З ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА У СТРУКТУРІ УРОКУ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-181-192
PDF HTML
Ірина Ясюк
193-201
НЕЙРОПЕДАГОГІКА ТА МОЗОК-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ: НОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ ТА НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ
https://doi.org/10.32405/2411-1317-2024-4-193-201
PDF HTML